נמרוד רון
בן 34, תל אביב
מייסד שותף ומנכ"ל Voxia
בוגר תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים
נמרוד רון הוא מייסד שותף ומנכ"ל Voxia – פלטפורמת שיחות קוליות המונעת על ידי בינה מלאכותי, ונבחר לרשימת 30 מתחת ל-30 של מגזין פורבס. לצד זאת, לרון קריירה גם בתור אומן וצייר. הוא הקים את מותג NKR ומכר פורטרטים של דמויות פופ בתערוכות אומנות ברחבי העולם. בין לקוחותיו נמנים נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' וו. בוש וכן שחקני NBA.
"כיזם טכנולוגי, אני תמיד שואף לטפח תרבות של חשיבה יצירתית ופתרון בעיות", מספר רון. "המסע האמנותי שלי, המסומן בשבחים ובחסותן של דמויות בולטות, משמש עדות משכנעת לפוטנציאל הבלתי מוגבל של הדמיון. על ידי שיתוף החוויות שלי, אני שואף להצית את התשוקות האמנותיות של מוחות צעירים, לעודד אותם לחקור ללא פחד את מחוזות הביטוי והחדשנות".
"אני לא בחרתי בתחום הלימודים הנכון לי", מעיד רון על עצמו. "עשיתי תואר ראשון במשפטים, תואר שני מנהל עסקים. נשארתי כי כשנכנסתי הייתי ילד ונשארתי מכוח האינרציה ובאתי מבית שחשוב ללמוד בו. תוך כדי הלימודים כבר הקמתי את החברה הראשונה שלי – זה היה מאוד קשה ומאתגר". לעומת הלימודים, רון מספר שהתקופה שהכי בנתה אותו הייתה השירות בצה"ל: "השירות המשמעותי שלי ביחידת שלדג בנה את החוסן שלי לעמוד מול אתגרים. האתוס הזה, שמתורגם בצורה חלקה מהקשרים צבאיים ליזמות, יצר עניין גם בקרב ארגונים יהודים וציונים ברחבי העולם, באופן שהאיץ את מעורבותי בארגונים פילנתרופיים, דבר שגם בתקווה יחדיר תחושת אחריות חברתית והשפעה קולקטיבית על הדורות הבאים באוניברסיטה".
כשהתבקש לתת כמה טיפים לצעירים שנכנסים לעולם העבודה, רון אומר כי אסור להתבייש, צריך ליצור קשרים וחשוב לא לפחד להיכשל: "קודם כל לא לפחד לקבל לא, לדבר עם כמה שיותר אנשים, לבקש להתייעץ עם כמה שיותר אנשים, להזמין לקפה כל מי שיכול להיות לו עצה טובה לקידום. בשוק העבודה עצמו אני חושב שמשמעותי לא לפחד להיכשל כי בסוף ככל שעושים יותר ראיונות ככה הופכים לטובים בהם – חוק המספרים הגדולים".